woensdag 24 februari 2010

Verandering van spijs - huishoudelijke mededeling nr. 5296

Een huishoudelijke mededeling voor mijn trouwe lezers(*):

Langzaamaan en zonder vooropgezet plan is dit, mijn weblog wat eenzijdig geworden. De nadruk is erg sterk komen te liggen op politiek en de actualiteit. Vroeg of Laat lijkt potdomme wel een politiek actiecentrum. Dit is echter een nieuw medium en de mogelijkheden zijn groter dan alleen het geven van politieke en actuele commentaren. Ik wil daarom Vroeg of Laat gaan bestemmen voor wat meer experimentele teksten.

Wat en hoeveel en hoe en waarover weet ik nog niet. Misschien gewoon onzinverhalen of betekenisloos dronken geraaskal, misschien gedichtjes, anecdotes, video's, plaatjes en/of muziek, ik heb nog geen idee en laat het aan het moment over. In ieder geval wil ik het wat speelser en losser doen dan voorheen, zodat mijn houding ten opzichte van dit blog ook weer wat opfleurt en de druk om iets onderbouwds en feitelijk verantwoord te schrijven vermindert.

De kritische verhalen, commentaren en nieuwsberichten zal ik daarnaast zeker blijven schrijven en publiceren op Amsterdam Post en Contradicere. Daarbij wil ik ook verwijzen naar de links hier rechts in de zijbalk, waarachter zich betere en beter ingelichte schrijvers dan ik bevinden.

Heb ik trouwens al gemeld dat Standejong.nl verder gegaan is als Het Nieuwe Journaal? Bij deze dan. En voor de nachtbrakers onder u: kom eens langs in "Aan den Toog" , het nachtcafé van Joost Niemöller. Er is drank, er is een jukebox met beeld en het belangrijkste: aangenaam gezelschap. En het aller allermooiste: alle drankjes zijn voor rekening van Bottehond.

------------------------------------------------------------------------


(*): Momenteel bezoeken dagelijks tussen de 50 en de 100 mensen Vroeg of Laat. Dit bescheiden aantal vervult me toch met enige trots.

2 opmerkingen:

  1. Gewoon posten waar je zin in hebt, doe ik ook. Vermaak ons maar een keer met je muziekkennis, maffe verhalen uit het verleden of nog liever, teksten die niet kunnen op andere sites zoals de Oncy.
    Ik blijf in ieder geval gewoon doorlezen.

    BeantwoordenVerwijderen